Premier Padel Rotterdam 2024

Premier Padel Rotterdam 2024

Datum Evenement: 8-9-2024 - 15-9-2024 Exporteer Evenement naar Outlook

Premier Padel Rotterdam 2024

 

De inschrijvingen zijn momenteel gesloten. Benieuwd of er last minute alsnog een plekje vrij is gekomen? Mail dan naar team@eventmakers.nl

 

Premier Padel komt naar Rotterdam Ahoy! Van zondag 8 t/m 15 zondag september 2024 strijden de top 48 padelspelers van het allerhoogste niveau om de felbegeerde titel! Het P1-toernooi in Rotterdam Ahoy biedt een onvergetelijke ervaring voor zowel toeschouwers als professionele spelers. 

Wil jij samen met ons deel uitmaken van dit geweldige evenement? Meld je dan aan als EventMaker! Via de knop hierboven kan jij je aanmelden!

Wat krijg je van ons?

Vrijwilligers maken het evenement! Omdat EventMakers voor ons heel belangrijk zijn, garanderen we dat er goed voor je gezorgd wordt. Dat doen we op de volgende manieren:

  • Je ontmoet veel nieuwe mensen en krijgt een uniek kijkje achter de schermen van een fantastisch evenement;
  • Je ontvangt een gaaf shirt in de stijl van het evenement;
  • Je krijgt goed te eten en te drinken tijdens het evenement;
  • We maken op een persoonlijke manier kennis met je en kijken hoe we jouw talent het beste kunnen inzetten;
  • We verzorgen een inspirerende kick-off bijeenkomst voor alle EventMakers.

Wat vragen we van jou?

  • Voor het evenement is de voorwaarde dat je minimaal drie dagen beschikbaar bent in de periode van 8 tot en met 15 september;
  • EventMakers zijn op 8 september 2024 minimaal 18 jaar oud;
  • Ballenkinderen zijn op 8 september 2024 minimaal 10 jaar oud;
  • EventMakers beheersen in elk geval de Nederlandse óf de Engelse taal;
  • Alle EventMakers tekenen een vrijwilligersovereenkomst;
  • We vragen van alle EventMakers veel enthousiasme, inzet, gastvrijheid en passie voor het evenement;
  • Reis- en verblijfkosten zijn voor eigen rekening.

Functies

Tijdens Premier Padel 2024 worden vrijwilligers op verschillende functies ingedeeld. Onderstaand worden de verschillende functies beschreven. Wij werken per dag in twee shifts. De shifts zijn verdeeld in (ongeveer) de volgende tijden: 09:00-17:00 uur - 17:00-23:00 uur.

Verwijzer

In de venue, rondom de tribunes, staan verschillende vrijwilligers gepositioneerd om de bezoekers naar de juiste zitplekken of faciliteiten te verwijzen.  

Ticketscanner

Om toegang te krijgen tot het evenement moeten bezoekers tickets kopen. Bij de ingang van het evenement staan vrijwilligers klaar om de bezoekers te verwelkomen en de tickets te scannen voor toegang van de bezoekers.

Baanhost

Als Baan host zorg je ervoor dat alles binnen de baan in orde is voor de wedstrijden die gespeeld worden. Zo houd je onder andere zicht op (bijvoorbeeld): de netheid van de baan, losslingerende ballen of handdoeken en of er afval langs de baan ligt. 

Chauffeur

Tijdens dit evenement worden er vrijwilligers ingezet die als chauffeur aan de slag gaan. Deze vrijwilligers rijden voornamelijk ritten tussen de luchthavens, wedstrijdlocaties en hotels.

 

Print
Tags:

Name:
Email:
Subject:
Message:
x